Olen miettinyt remonttilainan ottamista ja törmäsin LoanFinland.fi-sivustoon. Onko kokemuksia – saako sieltä oikeasti parempia tarjouksia kuin jos kävelisi suoraan omaan pankkiin?
11 visningar

Olen miettinyt remonttilainan ottamista ja törmäsin LoanFinland.fi-sivustoon. Onko kokemuksia – saako sieltä oikeasti parempia tarjouksia kuin jos kävelisi suoraan omaan pankkiin?
Olen itse vertaillut lainavaihtoehtoja useamman kerran, ja mielestäni lainanvälityspalveluista voi olla hyötyä erityisesti silloin, kun haluaa nähdä useita tarjouksia yhdellä hakemuksella. Silloin saa paremman käsityksen markkinatasosta eikä ole täysin yhden pankin tarjouksen varassa. Se, saako paremman tarjouksen kuin omasta pankista, riippuu kuitenkin paljon omasta taloustilanteesta, tuloista ja lainasummasta. Itse vertailisin aina vähintään muutaman vaihtoehdon ennen päätöstä. Remonttilainassa myös korot, kulut ja takaisinmaksuehdot kannattaa käydä tarkasti läpi. Jos harkitset vaihtoehtoja, voit tutustua palveluun osoitteessa loanfinland.fi ja verrata, millaisia tarjouksia eri rahoittajilta on mahdollista saada.