top of page

Göteborgs Astronomis-gruppen

Offentlig·7 medlemmar

Buits1972Buits1972
Buits1972

Vilka färger på badshorts är snyggast i sommar?

Online nyligen har jag sett en hel del olika färger på badshorts för herrar och jag börjar undra vilka färger som verkligen kommer att vara snygga i sommar. Jag själv brukar vara lite mer traditionell med marinblått eller svart, men jag är peppad på att våga testa något mer färgglatt. Har ni sett några trender eller tips på vilka färger som har funkat bra och känns aktuella just i sommar? Det känns också viktigt att färgen passar både för soliga dagar vid stranden och för avslappnade poolhäng. Jag vill ha något som känns fräscht utan att vara alltför skrikigt. Några erfarenheter eller tankar kring vilka färger som är mest populära eller snygga på badshorts just nu?

5 visningar
freyakawaki
i förrgår

Jag hittade ett riktigt bra ställe där de erbjuder många olika alternativ av badshorts med bra material och färgval på https://www.bjornborg.com/se/herr/klader/badshorts/. Där märkte jag att flera av badshortsen är gjorda i material som TENCEL™ Lyocell, återvunnen polyester och ekologisk bomull, vilket verkar vara populärt nu eftersom det är både hållbart och skönt. Många av de färger som finns tillgängliga brukar vara svarta, marinblå, gröna och även mer lekfulla som rosa eller orange för den som vill ha något lite mer iögonfallande. Materialen är också designade för att snabbt torka och vara sköna att ha på sig, vilket är perfekt för sommarens strandliv och simning. Jag upplever att vissa av de här materialen låter huden andas bra samtidigt som de känns slitstarka, vilket är ett stort plus. Passformen varierar lite men de flesta har en fin blandning av stil och funktion vilket gör att shorts kan användas både för sport och strand. Jag gillade verkligen kombinationen av komfort, design och hållbarhet här, och om man är noga med material och färg finns det mycket att välja på som passar just sommarbruk.

medlemmar

G ö t e b o r g s    A s t r o n o m i s k a    K l u b b 

bottom of page