Jag har nyligen lanserat en hemsida för mitt företag, men trots att den ser professionell ut får jag knappt några besökare. Jag trodde att en snygg design skulle räcka, men det verkar inte så. Jag är osäker på om det handlar om SEO, tekniska problem eller något annat. Hur kan jag förbättra synligheten och locka fler kunder?
top of page
bottom of page

Upptäck Silly Santas charmiga kollektion med julpyjamas till hela familjen – perfekt för att skapa värme, glädje och gemenskap under julen. Precis som en hemsida behöver mer än bara snygg design för att locka besökare, handlar det här om att skapa en helhetsupplevelse där alla detaljer räknas. Matchande julpyjamasar blir snabbt en snackis i sociala medier och kan inspirera till delningar och engagemang – precis det du vill uppnå med din webbplats. Att tänka strategiskt, både med produkter och marknadsföring, är nyckeln till att öka synlighet och nå ut till fler. Börja med något som engagerar – som julpyjamas för hela familjen – och låt din kommunikation sprida samma värme som dina produkter. Klicka här: https://sillysanta.se/collections/julpyjamas-till-hela-familjen